Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо ??? 166 2.4 jtd 2001г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Откачен е кулера и всички маркучи,към турбото за да изчистя всичко защото е пълно с масло.
    Та искам да знам дали мога да запаля колата така без маркучите към турбото(то си е на мястото само където ги няма маркучите, които излизат от него и влизат в двигателя) и кулера и също така без въздушен филтър и маркучите също към него

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
      Откачен е кулера и всички маркучи,към турбото за да изчистя всичко защото е пълно с масло.
      Та искам да знам дали мога да запаля колата така без маркучите към турбото(то си е на мястото само където ги няма маркучите, които излизат от него и влизат в двигателя) и кулера и също така без въздушен филтър и маркучите също към него
      Ами да влизат всичките боклуци вътре без въздушен филтър, малко ми се вижда несериозно да задаваш такива въпроси!
      Ако ще я водиш някъде по добре някой да те дръпне до там
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Ами да влизат всичките боклуци вътре без въздушен филтър, малко ми се вижда несериозно да задаваш такива въпроси!
        Ако ще я водиш някъде по добре някой да те дръпне до там

        Искам само да проверя дали двигателя ще завърти леко за да видя дали не е затегнал.Мога ли да я запаля така?

        Comment


        • #19
          Ами пробвай да я припалиш, но недей държа двигателя запален дълго - би трябвало да имаш и доста масло из гърнетата на изпускателния тракт
          Last edited by trustworthy; d.m.y г., 14:10.
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #20
            Със сигурност ще има много масло,дори под въздушния филтър онова пластмасово казанче беше пълно с масло,кулера също.Днес измих всичко,блеснаха като нови(поне това ме зарадва).
            Където е турбото отвора в средата ,а не страничния има някакво зъбно колело, с пръст усещам че е нарушено.

            Няма ли вероятност като запаля така да не пръска масло от някъде?
            По късно ще направя снимка на турбото,за да кажете от къде да го развия,за да го сваля.Лошото е ,че нямам канал и действам пред блока .
            Също тъка няма ли някъде схема как е захванато за колекторите за да не се лутам по свалянето.

            Comment


            • #21
              ето и снимките:



              А така изглежда в момента и искам да попитам, дали мога да я запаля така,за да чуя дали не съм прецакал двигателя







              За това зъбно колело говорих ,че е разрушено

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
                Искам само да проверя дали двигателя ще завърти леко за да видя дали не е затегнал.Мога ли да я запаля така?
                Първото на което за да е изтекло толкова много масло, следователно двигателя е останал без масло!!! Затова си мисля че въобще не е хубава дори да я припалваш!!!
                Директно в сервиз!!!
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Аз ти писах в предния пост нещо, но щом не ми вярваш, изчакай някой истински компетентет да ти даде съвет.

                  БТВ, това колето не е точно зъбно, по-скоро е компресорно. И това не са зъби, а лопатки

                  На двигателя ти най-вероятно му няма абсолютно нищо. Загубил е мощност, защото въздуховодите ти са били задръстени с масло и няма как да мине въздух, че да гори нормално.
                  Last edited by trustworthy; d.m.y г., 21:44.
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #24
                    И не е особено желателно да се опитваш да сваляш турбината пред блока без канал с подръчни инструменти.Или ще заоблиш гаиките или ще накъсаш някоя шпилка.
                    5 Ланчии зад гърба си!
                    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                      На двигателя ти най-вероятно му няма абсолютно нищо. Загубил е мощност, защото въздуховодите ти са били задръстени с масло и няма как да мине въздух, че да гори нормално.
                      и аз съм на това мнение, и така мисля че по добре първо да си смениш турбото и след това да палиш че сега реално ще вземеш да си скапаш двигател ако правиш глупости !
                      Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                      Comment


                      • #26
                        Можеш да я запалиш, но трябва да махнеш маслото което минава през турбината и да го вържеш така, че да не минава от там. Иначе ако я запалиш така отново ще изхвърли всичкото масло което си налял и въобще не съм сигурен дали ще се качи нагоре по двигателя, защото налягането ще е по ниско.

                        Comment


                        • #27
                          Според мен просто трябва да си сложиш нова турбина (между другото в Динекспрес - Плд ми обявиха цена - оригинално 6.000 лв ; неоригинално 3.200).Хубаво е да е нова понеже ако си вземеш рециклирана вероятността да имаш същия проблем съвсем скоро е доста реална.След което всички въздуховоди се почистват, палиш и ...разбираш дали имаш допълнителни поражения.Това е.
                          Аз имах спукан маркуч на изхода от турбото, т.е. дебитомера на функционираше нормално и съответно колата не вървеше.Оправих маркуча(почистих всичко достъпно, по пътя на въздуха и маслото , влк и дюзи и т.н) и ся не моа я удържа тая кола
                          Alfa 156, 1.9 JTD
                          Alfa 166, 2.4 JTD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                            Можеш да я запалиш, но трябва да махнеш маслото което минава през турбината и да го вържеш така, че да не минава от там. Иначе ако я запалиш така отново ще изхвърли всичкото масло което си налял и въобще не съм сигурен дали ще се качи нагоре по двигателя, защото налягането ще е по ниско.
                            Досетих се за това,ще трябва да го затапя някак си.Но незнам кога ще се заема с тази работа ,че ме викнаха извънредно на бачкане и ми прекратиха отпуската.

                            А за новото турбо това са много пари !
                            Има една приказка-жена,кола и прасе не се избира на каквото случиш.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
                              А за новото турбо това са много пари !
                              еххх извинявай сега но ако си се купил Алфа 166 които аз виждам като висок клас а после искаш тънко да ти минат ремонти и авточасти, по добре да си беше купил Голф 2-ка от самото начало...

                              За парите ти казах колко ще излезе. колегата LemonSong от същото място си взе неговата турбина както и мене и мисля че е доволен сега.
                              620евро (без ддс) + 50евро транспорт = 1300лв без ддс или около 1550лв със ддс
                              +Смяна (?лв) и това е си готов за 150хл км.

                              Имаш избор на края : със турбина или без Алфичка...
                              Last edited by Christweil; d.m.y г., 19:43.
                              Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщение
                                еххх извинявай сега но ако си се купил Алфа 166 които аз виждам като висок клас а после искаш тънко да ти минат ремонти и авточасти, по добре да си беше купил Голф 2-ка от самото начало...

                                За парите ти казах колко ще излезе. колегата LemonSong от същото място си взе неговата турбина както и мене и мисля че е доволен сега.
                                620евро (без ддс) + 50евро транспорт = 1300лв без ддс или около 1550лв със ддс
                                +Смяна (?лв) и това е си готов за 150хл км.

                                Имаш избор на края : със турбина или без Алфичка...
                                А от къде е тая турбина за 1500лв.

                                Comment

                                Working...
                                X